Politica de confidentialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității iti explica ce date cu caracter personal colectează ABC FITNESS SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.

ABC FITNESS SRL oferă o gamă largă de cursuri de formare profesională prin intermediul website-ului www.abcfitness.md.

Datele noastre de identificare sunt urmatoarele: ABC FITNESS SRL
Sediu Social: Aleea Băiuţ, nr.5, bl.M32, sc.B, ap.121, sector 6, Bucureşti
Punct de lucru: Strada Fraţii Buzeşti, nr.68, sector 5, Bucureşti
Cod fiscal: RO28978001
Nr. Reg. Com: J40/ 9732 / 2011
E-Mail: office@abcfitness.md

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email manager@abcfitness.md.

Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii:

1. Ce sunt datele cu caracter personal?

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.

Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

2. Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Noi, colectăm date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ţi furniza servicii de cea mai înaltă calitate. Colectăm aceste date atunci când:

– Ne înștiințezi despre dorința de a urma unul dintre cursurile noastre prin completarea unui formular pe website
– vii la sediul nostru social pentru a-ți crea un abonament de practică
– te înscrii la un curs de formare profesională organizat de ABC FITNESS SRL

Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacţionezi cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcţie de interacţiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt următoarele:

2.1. Ne înștiințezi despre dorința de a urma unul dintre cursurile noastre prin completarea unui formular pe website

Atunci când completezi unul dintre formularele pentru înscrierea la cursuri ne transmiți în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Nume şi prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare şi validarea contului
  • Orașul în care dorești să urmezi cursul
  • Numărul de telefon

Aceste date colectate prin intermediul formularului de înscriere online sunt folosite doar pentru a putea răspunde solicitării tale

2.2. Vii la sediul nostru social pentru a-ți crea un abonament de practică

Atunci când vii la punctul nostru de lucru pentru a-ți crea un abonament de practică ne pui la dispoziție în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Nume şi prenume – pentru identificare

2.3. Te înscrii la unul dintre cursurile noastre:

Atunci când alegi să te înscrii la unul sau mai multe cursuri de formare profesională ne pui la dispoziție în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Cod Numeric Personal
  • Nume şi prenume
  • Data nașterii
  • Nivelul de studii
  • Numele părinților
  • Adresa din buletin
  • Număr de telefon
  • Adresă de e-mail
  • Copii după următoarele documente: C.I. / B.I., Certificat de Naștere, Certificat de Căsătorie (acolo unde este cazul), Copie diplomă de studii (minim 12 clase), Adeverință medicală

Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:

Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosita în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 săptămâni) în principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita ştergerea IP-ului din baza noastră de date.
Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare.

Datele pe care le colectăm atunci când ne contactezi.
Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
Monitorizare video. Atunci când vii la punctul nostru de lucru, trebuie să știi că imaginea ta poate fi înregistrată de camerele noastre de securitate.
Fotografii și filmări. Este posibil ca pe parcursul cursurilor să facem fotografii sau filmări scurte pe care să le folosim pentru promovarea brandului ABC FITNESS.

3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?

a) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când ne înștiințezi despre dorința de a urma unul dintre cursurile noastre prin completarea unui formular pe website (vezi punctul 2.1), sunt folosite strict pentru a putea lua legătura cu tine în vederea începerii demersului de înscriere în cadrul școlii noastre.

b) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când vii la sediul nostru social pentru a-ți crea un abonament de practică (vezi punctul 2.2) sunt folosite pentru a îți putea emite un abonament valid pe baza căruia să îți poți desfășura activitatea de practică.

c) Datele și documentele pe care ni le oferi voluntar atunci când te înscrii la unul dintre cursurile noastre (vezi punctul 2.3) sunt folosite pentru:

  • Emiterea contractului de formare profesională
  • Elaborarea de documente interne (spre exemplu: cataloage)
  • Elaborare documente necesare examen
  • Scriere diplome
  • De asemenea, cu acordul tău, îți putem transmite telefonic, prin sms sau prin e-mail informații despre cursuri, oferte, discount-uri sau comisioane de colaborare

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.

In ceea ce priveste monitorizarea video de la punctul nostru de lucru, temeiul legal este paza perimetrului conform Legii nr. 333/2002 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată 2017 – Norma de Aplicare Anexa 2 art. 1 lit. e

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajatii nostri, in vederea derularii Contractului de munca.

4. Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).

–Numele și prenumele–

Cum iți folosim numele și prenumele? De ce?
Pentru a emite documentele necesare desfășurării activității Pentru a putea emite contractul de formare profesională, pentru crearea de documente interne, pentru crearea de documente necesare examen, pentru scrierea diplomei
Ca să iți putem expedia coletele. Pentru a putea da curs solicitării tale de a îți trimite diploma prin curier rapid.
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.

–Adresa–

Cum iți folosim adresa? De ce?
Pentru a emite documentele necesare desfășurării activității Pentru a putea emite contractul de formare profesională, pentru crearea de documente interne, pentru crearea de documente necesare examen, pentru scrierea diplomei
Ca să iți putem expedia coletele. Pentru a putea da curs solicitării tale de a îți trimite diploma prin curier rapid.

 

–Cod Numeric Personal, Data Nașterii, Numele părinților–

Cum iți folosim adresa? De ce?
Pentru a emite documentele necesare desfășurării activității Pentru a putea emite contractul de formare profesională, pentru crearea de documente interne, pentru crearea de documente necesare examen, pentru scrierea diplomei
Pentru a detecta și pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.

 

–Adresă de e-mail, Telefon–

Cum iți folosim adresa? De ce?
Asistență pentru clienți Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center.
Pentru a păstra legătura Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate. Pentru a te anunța când a fost eliberată diploma. Pentru a-ți putea oferi informații cu privire la modificări de program etc.
Marketing Dacă ți-ai dat consimțământul, îți putem trimite prin sms/e-mail informații despre cursuri, oferte, discount-uri sau comisioane de colaborare.

 

–Nivelul de studii, copii după documente –

Toate aceste informații le folosim pentru a te putea înscrie la curs.

 

—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine–

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.

Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? De ce?
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la ABC FITNESS.
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

 

—-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești siteul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe siteul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești siteul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul De ce?
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila.
Protejăm siteul Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

 

Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a cumpăra de pe site, iar experiența ta pe siteul nostru poate fi influențată negativ. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.

5. Perioada de retenție datelor

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.

În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

În cazul în care am încheiat un contract de formare profesională, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 de ani.

În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.

Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților a Municipiului București

Datele cu caracter confidențial pe care ni le oferi voluntar în momentul încheierii contractului de formare profesională (vezi punctul 2.3) vor fi transmise către Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților a Municipiului București

Furnizori de servicii.

Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

La solicitarea ta, îți putem transmite prin curierat diploma la adresa dorită.
Datele cu caracter personal pe care noi le transmitem către firma de curierat sunt următoarele:
– numele şi prenumele,
– adresa de livrare a produselor comandate,
– numărul de telefon.
Datele vor fi stocate de către companiile de curierat strict pentru timpul necesar livrării produselor comandate, după care acestea vor fi şterse sau anonimizate și păstrate strict pentru statistici. Vor fi însă păstrate acele date care sunt necesare pentru îndeplinirea temeiului legal ce rezultă din Codul fiscal cu privire la facturare.

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:

Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau pentru a-ți livra diploma obținută.

7. Ce drepturi ai ca persoană vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Dacă nu aveți un contract încheiat cu ABC Fitness SRL prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastre cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la manager@abcfitness.md.
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către ABC FITNESS SRL a datelor dvs.

8. Contact

Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile ABC FITNESS SRL ne poți contacta la adresa office@abcfitness.md

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină
– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine
– vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus
– sau dacă ai o plângere la adresa noastră

Te rugăm să ne scrii la adresa de email manager@abcfitness.md sau pe office@abcfitness.md sau la numărul de telefon 0755.118.001 (tarif normal).

9. Politica de Cookie-uri

Cookie-uri Necesare (3)

Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.

Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
PHPSESSID abcfitness.md Pastreaza starile userilor dupa toate solicitarile din pagina. Sesiune HTTP Cookie
CookieConsent abcfitness.md Stores the user’s cookie consent state for the current domain 1 an HTTP Cookie
learn_press_user_guest_id abcfitness.md Afișează setările implicite pentru vizitatori. 7 zile HTTP Cookie